VA

Mysterium: hela jag är täckt av små små bitar av glitter. Jag har letat igenom alla hudvårdsprodukter och krämer och ni fattar men jag hittar inget glitter. Så varför har jag glitter på mig?
Idag var det en sjukt läskig man på tunnelbanan som satt och stirrade på mig OAVBRUTET från Slussen till Gullmars för där smet jag av och bytte vagn efter att ha övertygat mig själv om att han var seriemördare. Men man vet ju aldrig! Tänk om jag hade stått kvar och dött? Hellre nojig än styckad i en sopsäck i skogen.

Nu försöker jag lura mig själv att jag vill läsa Röda rummet och att den är spännande. Går inte.

Kommentarer
Postat av: nea

hehe röda rummet sucks ass. jag ska fejka att jag läst 50 sidor (slå upp random sida, läsa lite, skriva ner det och låtsas att man fick en snilleblixt). som vanligt har jag inte ens börjat med det och klockan lider moooot.. 01.00. way to go.

2008-10-08 @ 00:51:31
URL: http://tonythepony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0