öööö

Jag råkade somna när jag kom hem. I fyra timmar. Fast det är väl det som händer om man glatt lägger sig i sängen med täcke över sig och tänker läsa lite. Nu kommer jag ju inte kunna somna direkt, det här + mina vanliga sömnproblem = jag kan like gärna sitta uppe och göra sjukt meningslösa saker!

Till exempel byta tema på firefox tusen gånger. Fast alla är fula. (Vad är det här liksom: http://www.pimpzilla.nl/ (Eller ja, inte för att jag inte installerade det))
Eller typ äta upp alla apelsiner vi har hemma.

Men TIPS! på en bra add-on till firefox, i alla fall om man är som jag och bunkrar upp onödiga bookmarks och glömmer bort dem direkt.

Nej jag måste äta en apelsin till. Sista. Jag får köpa fler imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0